Specjalista ds. obsługi klienta
Aplikuj do nas, jeśli posiadasz:
- Wysoką dbałość o szczegóły i dokładność w wykonywaniu obowiązków,
- Doskonale rozwinięte umiejętności analityczne i interpersonalne,
- Proaktywne podejście do współpracy i osiągania wspólnych celów,
- Praktyczna znajomość pakietu Office 365, ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel,
- Umiejętność efektywnego zarządzania sobą w czasie i priorytetyzacji zadań,
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Mile widziane, jeśli:
- Znajomość programu Comarch,
- Doświadczenie w branży energetycznej.
Czym będziesz się zajmować?
- Kompleksowa obsługa kontrahentów,
- Kompleksowa obsługa procesu zmiany sprzedawcy energii elektrycznej realizowanego przez OSD,
- Przygotowywanie, weryfikacja, aktualizacja i wprowadzanie do systemów umów i dokumentów dla kontrahentów,
- Telefoniczne i mailowe udzielanie informacji kontrahentom oraz obsługa reklamacji,
- Wystawianie, wysyłanie, kontrolowanie i wprowadzanie do systemów dokumentów księgowych,
- Prowadzenie rejestrów i ewidencja dokumentów,
- Przygotowanie okresowych zestawień i raportów danych według bieżących potrzeb,
- Współpraca z pozostałymi zespołami firmy.
Co na Ciebie czeka u Nas?
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej w grupie Lux Med z możliwością rozszerzenia pakietu dla Twoich najbliższych,
- Dofinansowanie do Karty Multisport,
- Szkolenie i praktyczne wdrożenie na stanowisku pracy,
- Wyjazdy i imprezy integracyjne w świetnym towarzystwie,
- Wspólne celebrowanie urodzin oraz świąt.
Miejsce pracy:
ul. Kwidzyńska 11, Wrocław
Wymiar czasu pracy:
1/1
Poziom stanowiska:
Specjalista
Forma zatrudnienia:
umowa o pracę