Specjalista ds. obsługi klienta

Aplikuj do nas, jeśli posiadasz:

  • Wysoką dbałość o szczegóły i dokładność w wykonywaniu obowiązków,
  • Doskonale rozwinięte umiejętności analityczne i interpersonalne,
  • Proaktywne podejście do współpracy i osiągania wspólnych celów,
  • Praktyczna znajomość pakietu Office 365, ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel,
  • Umiejętność efektywnego zarządzania sobą w czasie i priorytetyzacji zadań,
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

Mile widziane, jeśli:

  • Znajomość programu Comarch,
  • Doświadczenie w branży energetycznej.

Czym będziesz się zajmować?

  • Kompleksowa obsługa kontrahentów,
  • Kompleksowa obsługa procesu zmiany sprzedawcy energii elektrycznej realizowanego przez OSD,
  • Przygotowywanie, weryfikacja, aktualizacja i wprowadzanie do systemów umów i dokumentów dla kontrahentów,
  • Telefoniczne i mailowe udzielanie informacji kontrahentom oraz obsługa reklamacji,
  • Wystawianie, wysyłanie, kontrolowanie i wprowadzanie do systemów dokumentów księgowych,
  • Prowadzenie rejestrów i ewidencja dokumentów,
  • Przygotowanie okresowych zestawień i raportów danych według bieżących potrzeb,
  • Współpraca z pozostałymi zespołami firmy.

Co na Ciebie czeka u Nas?

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej w grupie Lux Med z możliwością rozszerzenia pakietu dla Twoich najbliższych,
  • Dofinansowanie do Karty Multisport,
  • Szkolenie i praktyczne wdrożenie na stanowisku pracy,
  • Wyjazdy i imprezy integracyjne w świetnym towarzystwie,
  • Wspólne celebrowanie urodzin oraz świąt.

Miejsce pracy:

ul. Kwidzyńska 11, Wrocław

 

Wymiar czasu pracy:

1/1

 

Poziom stanowiska:

Specjalista

 

Forma zatrudnienia:

umowa o pracę

 

    Aplikuj do nas

    510 239 239rekrutacja@prime-energy.pl

    Dodaj CV